زمان مطالعه: 4 دقیقه

چه چیزی باعث موفقیت شرکت‌های برتر تجهیزات پزشکی می‌شود؟ اولین پاسخ برای اکثر افراد احتمالاً سود است، اما سود محصول موفقیت است، نه کلید موفقیت. با توجه به پیچیدگی توسعه تجهیزات پزشکی، چالش‌هایی که شرکت‌ها از مفهوم تا تولید تا تأیید نظارتی برای عرضه به بازار با آن روبرو هستند، بسیار زیاد است. صنعت مراقبت‌های بهداشتی امروزی بسیار روان است. شرکت‌های تجهیزات پزشکی نمی‌توانند به سادگی یک محصول منحصر به فرد یا تخصص فنی را برای اطمینان از فروش ارائه دهند. باید چنین پیشنهاداتی را در سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی ادغام کند تا طیف گسترده‌ای از راه‌حل‌های مبتنی بر نیاز را برای همه طرف‌ها – بیماران، پزشکان، پزشکان، بیمه‌گران و سایر شرکت‌ها ارائه دهد.

یک رویکرد عملی و اثبات شده

اولین قدم، ارائه دستگاهی است که در بسیاری از بخش‌های صنعت پذیرا باشد. یکی از رویکردهای عملی موفقیت، که اغلب نادیده گرفته می‌شود، برآوردن نیازهای برآورده نشده است، یعنی برای یک مورد که نیاز به راه حل دارد، یک راه حلی ارائه کنید که هم عملی باشد و هم تا به حال استفاده نشده باشد. جای یک مخاطب بایستید – یاد بگیرید، گوش کنید و مشاهده کنید. چه در اتاق عمل و چه در آزمایشگاه، جراحان، دانشمندان، پزشکان، و مدیران همه به دنبال بهینه سازی کارایی هستند که می‌تواند رویه‌ها و اقدامات را به نفع بیماران بهبود بخشد. شرکت‌های موفق تجهیزات پزشکی که قطعه مناسب را در زمان مناسب انتخاب می‌کنند، اغلب تنها یک نیاز برآورده نشده را برآورده می‌کنند – دستگاهی که زمان آن فرا رسیده است. آنها بر روی ویژگی‌ها و عملکردهای اصلی تمرکز می‌کنند، از افزودنی‌ها یا ویژگی‌های اضافی که می‌توانند هزینه‌های اضافی، تامین مالی بیشتر، بررسی دقیق FDA و تاخیر را به بازار بیاورند، اجتناب می‌کنند.

ایجاد و حفظ بودجه

بودجه

شرکت‌های موفق تجهیزات پزشکی بودجه موثری دارند. شرکت‌های جدید می‌توانند با بودجه‌بندی در تأخیرهای پیش‌بینی‌نشده، از افزایش هزینه‌ها جلوگیری کنند. لازم نیست در مورد مشکلاتی که ممکن است هنگام ارائه یک دستگاه پزشکی مانند اکسترودر به بازار با آن مواجه شوید فکر کنید، اما مهم است که از قبل برای آنها بودجه داشته باشید. پروسه تایید FDA به تنهایی طولانی است. مقررات برای اطمینان از ایمنی محصول وجود دارد. محصولات باید آزمایش و تأیید شوند، دستورالعمل‌های دقیق باید رعایت شود و کاملاً مستند باشد. عقب نشینی بیش از یک بار بخشی از فرآیند است، پس از شکست خوردن نترسید و هر بار ایده خود را با شکلی بهتر عرضه کنید. شکست‌های مرتبط با بودجه را می‎توان با شیوه‌های مدیریت بودجه پیش‎بینی شده موثر خنثی کرد.

آن شرکت‌های کوچک یا استارت‌آپ‌هایی که ممکن است یک دستگاه پزشکی قوی داشته باشند، ممکن است فاقد تخصص و تجربه کافی برای عرضه موفقیت‌آمیز دستگاه به بازار باشند. تخصص ممکن است محدود به یک یا چند زمینه باشد که مفید است، اما مانعی دلهره‌آور برای غلبه بر مسیر موفقیت است. شرکت‌ها می‌توانند با در نظر گرفتن شراکت یا قرارداد با سایر شرکت‌های تجهیزات پزشکی که خدمات ارائه‌دهنده یک منبع را ارائه می‌دهند، به موفقیت دست یابند.

برترین شرکت های تجهیزات پزشکی، که همچنین OEM هستند

یک مدل اثبات شده موفقیت، آن دسته از شرکت‌های تجهیزات پزشکی هستند که خدمات ارائه‌دهنده یک منبع را به سایر شرکت‌ها، آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، ارائه‌دهندگان بهداشت، مخترعان و موارد مشابه ارائه می‌کنند. این شرکت‌ها تولید کنندگان تجهیزات اصلی (OEM) تجهیزات پزشکی هستند. آنها با عملکرد به عنوان یک منبع واحد، موقعیت خوبی برای خدمات رسانی به انواع صنایع متمرکز بر تولید دستگاه‌های پزشکی، تشخیصی، آزمایشگاهی، تحقیقاتی، زیست پزشکی، بالینی و پاتولوژی دارند.

چنین شرکت‌هایی می‌توانند انبوهی از اطلاعات و طیف وسیعی از خدمات را برای عرضه یک دستگاه پزشکی به بازار ارائه دهند. خدمات زیر یک سقف انجام می‌شود – نیازهای مشاوره، تحقیق و توسعه، تولید، بسته بندی و مونتاژ – برای برآورده کردن کلیه الزامات نظارتی برای مهندسی و تولید تجهیزات پزشکی. این شامل طراحی، نقشه کشی و مهندسی و سپس ابزارهای لازم، قالب‌ها، مدل سازی کامپیوتری و کنترل فرآیندهای آماری برای تولید است.

تجهیزات پزشکی

تمام جنبه‌های تولید – قالب‌گیری تزریقی پیشرفته، خدمات استریل‌سازی، بسته‌بندی سفارشی، چاپ پد، تولید بدون DNase/RNase، و خدمات اعتبارسنجی فرآیند برای پشتیبانی از پیچیدگی‌های چرخه توسعه محصول وجود دارد. اجزای مواد یک دستگاه را می‌توان در محل توسعه و آزمایش کرد. تیم‌های مهندسی داخلی کار با مواد استاندارد و منحصر به فرد را تجربه کردند، به ویژه برای انواع مختلفی از پلیمرهای مصنوعی که به طور گسترده در جدیدترین قطعات پزشکی پلاستیک توسط آزمایشگاه های سراسر جهان استفاده می شود. ارائه دهندگان منبع تک منابعی برای کار با طیف وسیعی از مواد مانند پلی پروپیلن، پلی اتیلن، اکریلیک، پلی کربنات و پلی استایرن دارند. استانداردهای کنترل کیفیت دقیقی برای برآورده کردن الزامات سختگیرانه لازم برای اعطای تأییدیه دستگاه پزشکی و همچنین مشخصات بایگانی 510K وجود دارد.

درک و پذیرایی از تقاضا

دادن آنچه به مردم می خواهند، یک اصل قدیمی است که هنوز به عنوان وسیله ای برای موفقیت کسب و کارها صادق است. صنعت مراقبت های بهداشتی امروز نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای موفقیت شرکت‌های تجهیزات پزشکی، چالش‌های زیادی وجود دارد. پیدا کردن جایگاه خود و ایجاد موفقیت در برآوردن نیازهای برآورده نشده، یافتن مکانی برای دستگاه خود و ایجاد روابط کاری طولانی مدت در صنعت.

حرف آخر

شرکت پایدار بهبود ماشین، یکی از موفق‌ترین شرکت‌های ساخت و توسعه محصولات پزشکی در این مقاله سعی کرد تا به شما دوستان عزیز مهم‌ترین فاکتورهای موثر در موفقیت شرکت‌های تولید تجهیزات پزشکی را در میان بگذارد. البته شایان ذکر است که اگر شما و مجموعه‌تان قصد راه اندازی یک شرکت تولید تجهیزات پزشکی دارید ولی نمی‌دانید از کجا شروع کنید، می‌توانید با تیم پایدار بهبود ماشین ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست