درباره پایدار بهبود ماشین

مدیریت ارشد پایدار بهبود ماشین ازسال1368 ( نزدیک به 33 سال) درتولید تجهیزلت پزشکی وپلیمری شاغل بوده است.

کسب تجربه درکارکرد با تکنیکهای مختلف اروپائی درصنعت پلاستیک اعم از تزریق پلاستیک، اکسترودر تولید تیوپهای پزشکی، اکسترودر تولید ورقهای چند لایه، دستگاههای بادی، دستگاههای فرم دهی حرارتی ( ترموفرمینگ ) و وکیوم فرمینگ، انواع دستگاههای چاپ مدور ومسطح چند رنگ روی پلاستیک ها چراغیست جهت روشن کردن مسیر حرکت ما در ساخت ماشینهائی دقیق در صنعت پزشکی.

گذراندن دوره های متعدد فنی وتکنیکی در مراکز معتبر و زیر نظر متخصصین اروپائی به ما این توانمندی را داده است تا ابتدا بساکن تولید کننده واپراتور خوبی باشیم و با دیدگاه تولیدی به ماشینهای ساخته شده بنگریم . برای ساخت ماشین آلات قرار گرفتن درجایگاه تولید کننده و اپراتور، این  دیدگاه را برای ما روشن و بدیهی نموده است که ماشین آلاتی مناسب تولید هستند که موارد زیر را مد نظر قرار دهند :

  • اپراتور بتواند براحتی با ماشین ارتباط برقرار کند و ابزارهای لازم جهت تولید را در دسترس داشته باشد.
  • اجزاء بگونه ای طراحی و انتخاب شده باشند که نهایت بهره وری در نیروی انسانی ، حاملهای انرژی ، استفاده بهینه از مواد و کاهش ضایعات را تامین نمایند.
  • سازنده درکمترین زمان ممکن در دسترس باشد و امکان ارائه خدمات پس از فروش براحتی وجود داشته باشد.

ضرب المثل قابل تاملی درزبان فارسی وجود دارد با این مضمون ( کار را باید به کاردان سپرد). مفنخریم اعلام کنیم ما تنها شرکتی درکشور هستیم که علاوه برساخت ماشین آلات تخصصی پلیمری صنعت تولید تجهیزات پزشکی، طیف وسیعی ازخدمات متنوع فنی ومشاوره ای را ارائه مینمائیم.

فهرست